loading...
فروش بهترین نوع قفل و دستگیره درب
far shah بازدید : 27 سه شنبه 25 مرداد 1401 نظرات (0)

دستگیره درب یکی از مهم ترین و اصلی ترین یراق آلات ساختمانی است. از پر کاربردترین مدل های می توان به دستگیره درب اتاق و درب چوبی اشاره نمود. دستگیره درب اتاق لوکس و شیک می تواند به زیبایی درب و در نتیجه زیبایی دکوراسیون داخلی ساختمان شما کمک کند. دستگیره درب اتاق دارای مدل های مختلفی است که توسط برندهای مختلف تولید می شوند. همین امر موجب اختلاف در قیمت دستگیره درب شده است. اما آنچه در فروشگاه یراق ابزار مورد اهمیت است، عرضه مستقیم و بی واسطه محصولات با قیمت بسیار ارزان و مناسب می باشد. فروشگاه یراق ابزار معتبرترین مرکز پخش و فروش انواع دستگیره درب در تهران است. در این مجموعه مدل های مختلف دستگیره درب به صورت عمده و تکی به فروش می رسد. اگر به دنبال مرکز فروش دستگیره درب در تهران هستید با ما تماس بگیرید.

منبع: https://yaraghabzar.ir/category/room-door-handle

برای خرید جدیدترین مدل های دستگیره درب با قیمت مناسب با ما تماس بگیرید.

دستگیره درب اتاق

دستگیره از یراق آلاتی است که علاوه بر ایجاد زیبایی موجب ایجاد کارایی مفید برای درب ها می شود. در واقع یک درب بدون دستگیره هیچ کاربردی نداشته و قابل استفاده نخواهد بود. از مهم ترین مدل های دستگیره مورد استفاده در ساختمان ها دستگیره درب اتاق می باشد. دستگیره اتاقی در مدل ها، طرح و رنگ های مختلف طراحی و تولید شده است تا بتوان نیاز تمام افراد را بر حسب کارایی و سلیقه تامین نمود. عده ای به دنبال خرید دستگیره درب ارزان قیمت هستند و عده ای دیگر به فکر خرید دستگیره درب لوکس و لاکچری. تمام این محصولات در فروشگاه ما موجود بوده و با خیال راحت از قیمت و کیفیت محصولات می توانید اقدام به سفارش نمایید.

قیمت دستگیره درب

یکی از مهم ترین فاکتورها در هنگام خرید دستگیره درب، قیمت آن است. قیمت دستگیره درب اتاق بر حسب جنس دستگیره و طرح آن تعیین می شود. البته عوامل دیگری هم در این قیمت گذاری تاثیر گذار هستند. از عوامل تاثیر گذار در قیمت دستگیره در می توان به این موارد اشاره نمود:

اولین و مهم ترین مورد جنس دستگیره است. برای ساخت دستگیره از متریال مختلفی استفاده می شود مانند آلومینیوم، سرب، زاماک، چوب، برنز، نیکل. محبوب ترین و باکیفیت ترین جنس دستگیره درب از زاماک است.
برند تولید کننده. برای خرید یک محصول از یک برند معتبر مسلما باید هزینه بیشتری پرداخت نمایید. اما در عوض می توانید از کیفیت آن کالا اطمینان داشته باشید و از خدمات پس از فروش آن برند بهره ببرید.
طراحی دستگیره: هرچه دستگیره دارای طراحی خاص تر و لوکس تر باشد قیمت آن ها افزایش می یابد.
نوع و کاربرد دستگیره و ...
قیمت دستگیره درب چوبی ارزان و با کیفیت را از ما استعلام بگیرید. تمام محصولات بدون واسطه و با قیمت مناسب به دست خریداران می رسد. در فروشگاه ما امکان ارسال محصولات به تمام شهرهای ایران امکان پذیر می باشد.

دستگیره لوکس درب

برخی از مدل های دستگیره درب دارای طراحی خاص و لوکس هستند. لوکس بودن موجب افزایش قیمت دستگیره نیز خواهد شد. این دستگیره ها معمولا دارای طراحی های کلاسیک و شیک هستند و به عنوان دستگیره درب اتاق مورد استفاده قرار می گیرند. از مدل های دستگیره لوکس درب می توانید در منازل، ادرات، هتل ها و ویلاها استفاده نمایید. 

بورس دستگیره در تهران کجاست؟

عده زیادی از افراد برای خرید به دنبال بورس دستگیره درب تهران هستند. باید بدانید چنین مکانی نه در تهران و نه در سایر شهرستان ها وجود ندارد. اما ما در فروشگاه یراق ابزار سعی نموده ایم تمام محصولات باکیفیت را از برندهای مطرح با قیمت مناسب به مشتریان عزیز خود عرضه داریم. در واقع فروشگاه یراق ابزار را می توانیم به عنوان بورس دستگیره درب به شما معرفی نمایید.

متنوع ترین محصولات با قیمت مناسب به صورت عمده و تکی به مشتریان عزیز عرضه می شود.

برای خرید انواع دستگیره درب اتاق و دستگیره درب چوبی با ما تماس بگیرید.

far shah بازدید : 28 دوشنبه 24 مرداد 1401 نظرات (0)

یکی از انواع پرکاربرد دستگیره درب، دستگیره درب چوبی و دستگیره درب اتاق می باشد. این محصولات دارای مدل های مختلف می باشد که توسط برند های مختلف با استفاده از متریال های گوناگون تولید شده اند. قیمت دستگیره درب در فروشگاه جهان یراق بسیار مناسب تر از سایر فروشگاه ها می باشد. زیرا این فروشگاه یکی از مراکز فروش و پخش دستگیره درب در تهران است و محصولات را بدون واسطه در اختیار مشتریان عزیز قرار می دهد.

منبع: https://jahanyaragh.com/category/door-handle

قیمت دستگیره درب اتاق

همان طور که اشاره شد در زمینه دستگیره درب محصولات متنوعی در بازار موجود است. هر محصول بسته به نوع متریال مورد استفاده برای ساخت و نوع طراحی دارای قیمت مشخصی است. از مدل های دستگیره درب ارزان می توان به دستگیره های آلومینیومی اشاره نمود و از سری دستگیره درب لوکس و گران قیمت هم به دستگیره های تولید شده از آلیاژ برنج اشاره نمود.

قیمت دستگیره درب چوبی و اتاق را می توانید از فروشگاه جهان یراق استعلام بگیرید.

خرید دستگیره درب

برای خرید دستگیره در، ابتدا باید نوع کاربرد دستگیره را مشخص نمایید. زیرا دستگیره در چوبی برای کاربرد ها و استفاده های مختلفی مورد استفاده قرار می گیرد. پس از این مرحله باید در میان محصولات موجود، دستگیره مورد نظر خود را انتخاب و خریداری نمایید. مهم ترین مساله ای که در هنگام خرید دستگیره درب باید به آن توجه نمایید، میزان کیفیت و مقاومت دستگیره می باشد. بعد از کیفیت دستگیره باید ظاهر آن متناسب با سلیقه، طرح درب و سبک دکوراسیون ساختمان شما باشد.

انواع دستگیره درب چوبی

دستگیره درب چوبی به دو مدل کلی دستگیره پلاک و دستگیره رزت دو تکه تقسیم بندی می شود. دستگیره پلاک از مدل های قدیمی موجود در بازار می باشد که به صورت یک تکه طراحی شده و هنوز هم طرفداران زیادی دارد. دستگیره رزت دو تکه هم همان طور که از نام این محصولات مشخص است از دو قسمت جداگانه (دستگیره و رزت) ساخته شده که به صورت مجزا بر روی درب نصب می شوند. دستگیره رزت که از محصولات جدید بازار است از محصولات لوکس و مدرن به شمار می رود و دارای طرح های مختلف و زیبایی می باشد. دستگیرههای پلاک در دسته ی دستگیره های کلاسیک بازار قرار دارند و دستگیره رزت جز محصولات لوکس هستند. دستگیره لوکس درب دارای طراحی زیبا، مقاومت بالا و قیمتی بالاتر از سایر محصولات می باشد. دستگیره های را بر حسب کاربرد می توان به دسته بندی زیر تقسیم نمود:

  • دستگیره درب اتاق
  • دستگیره سرویس
  • دستگیره درب وروردی
  • دستگیره درب ضد سرقت

متناسب با هر دسته بندی محصولات متنوعی تولید می شود که دارای مشخصات و کارایی های لازم باشد.

انواع دستگیره در

امروزه درب های جدید و مدرنی وجود دارد که از تکنولوژی های روز دنیا برای جلوگیری از سرقت در آن ها استفاده شده است. قطعاً داشتن دستگیره درب با کیفیت بالا و کارایی خوب می تواند در عملکرد بهتر این درب ها نیز تأثیر داشته باشد. به نوعی مدل ها و انواع این دستگیره ها هرکدام کارایی متفاوتی دارند و نصب آن ها نیز متفاوت است.  محصولات دستگیره

 

مدل های متنوع دستگیره در

انواع این مدل ها شامل دستگیره در پلاک، دستگیره در روزتی(دوتیکه)، دستگیره در مچی، دستگیره در سالمندی مخصوص سروی بهداشتی هستند.

دستگیره های درب هرکدام کاربرد های متفاوتی با ساختار های متفاوت ساخته و عرضه می شود که هر کدام از آنها با توجه به نیاز و کاربرد مشتری یعنی ایمنی، زیبایی و یا دوام آن ها خریداری می شوند که بجز انواع درب ها مانند، دستگیره کابینت  یا کشو که انواع مختلفی از کلاسیک تامدرن و بسته به کارایی آن برای کمد کودک تعبیه و طراحی شده است از همین ویژگی ها نیز برخوردار هستند.

 

بهترین برند های دستگیره در

در فروشگاه شهر یراق انواع متنوعی از مدل های دستگیره در را  که هر کدام آن ها تولید برند های مختلفی هستند را در راهنمای خرید انواع دستگیره در معرفی کرد که از جلمه آن ها در فروشگاه شهر یراق برند های زیر می باشند:

  1. برند دستگیره ایران
  2. برند فارا صنعت
  3. برند کلون
  4. برند تیک (TIK)
  5. برند ام اچ اچ (M.HH)
  6. برند رگال (REGAL)

 

لیست قیمت دستگیره در

با توجه به برند  سازنده و تولید کننده، دستگیره در ارزان قیمت یا گران قیمت محصولات در انواع مختلف آن دربازار وجود دارد که بنا به کیفیت و زیبایی از جمله دوام دستگیره ها، قیمت متنوعی دراند که کیفیت و کارایی محصول را متفاوت می کند، برای آشنایی هر چه بیشتر با لیست قیمت های دستگیره در برای خرید،  نوع محصول مورد نظر خود را در صفحه شهر یراق رصد کنید و سفارش خود را ثبت کنید. 

 

خرید دستگیره در

تا اینجا با آشنایی نسبت به انواع مختلف دستگیره های درب که در توضیحات به شما معرفی شد، برای خرید اینترنتی از صفحه شهر یراق می توانید انواع مختلف محصولات و لیست قیمت آن ها را بررسی کنید و در صورت ابهام یا هرگونه سوال در خرید اینترنتی دستگیره در  با مشاورین شهر یراق تماس بگیرین که شما را در انتخاب انواع مدل ها و نصب آن ها راهنمایی کنند که خرید مناسب تری را تجربه کنید.

far shah بازدید : 26 پنجشنبه 19 اسفند 1400 نظرات (0)

پرستار سالمند در منزل شهر کرج

مراقبت و نگهداری از عزیزانتان را به ما بسپارید. موسسه پزشکی و پرستاری رازی کرج امکان نگهداری از سالمند در منزل را بصورت شبانه روزی و یا نیمه وقت با بهترین و مناسب ترین قیمت فراهم آورده است. اگر به دنبال استخدام پرستار سالمند در کرج هستید کافی است با ما تماس بگیرید. ما دارای کادری مجرب، آموزش دیده و دلسوز برای انجام کلیه امور پرستاری سالمندان در کرج هستیم. پرستاری از سالمند در منزل برای افرادی که دارای مشغله کاری زیادی هستند کاری بسیار مشکل و استرس زا می باشد. ما به شما کمک خواهیم کرد تا از عزیزانتان به نحو احسنت مراقب نمایید و هم آسایش شما و هم آن ها فراهم شود. اگر به دنبال خدمات پرستاری در منزل هستید بهتر است یک مجموعه معتبر و با تجربه در این زمینه را انتخاب نمایید. نگهداری از سالمند شبانه روزی در منزل و پرستار نیمه وقت سالمند از مهم ترین خدمات ما به شمار می رود.

خدمات پرستار سالمند در کرج

افراد در دوران سالخوردگی دچار مشکلات و ضعف جسمی فراوانی می شوند بنابراین باید توجه بیشتری به آن ها شود و از لحاظ پزشکی باید نگهداری و مراقبت های درستی صورت گیرد. ممکن است خانواده فرد سالمند به دلیل مشغله های بسیار نتوانند از عزیزانشان مراقبت نمایند. نگهداری سالمند در منزل کرج را می توانید به موسسه پرستاری رازی بسپارید. قیمت پرستار سالمند در کرج را از ما استعلام بگیرید. 

با توجه به اینکه حساسیت های بسیاری در امور زندگی سالمندان وجود دارد، یکی از اشخاصی که می تواند به او کمک های بسیاری نماید، پرستار سالمند می باشد. این فرد بدلیل اینکه تجربه و شناخت کافی در زمینه نگهداری از سالخوردگان را دارد، می تواند به بهترین و صحیح ترین روش از سالمند مراقبت کند. مرکز رازی خدمات پرستاری از سالمند در منزل را با بهترین و مجرب ترین پرستاران ارائه می دهد تا شما با خیالی آسوده از خدمات ما بهره مند شوید و بدین وسیله رضایت شما را جلب می نماییم.

پرستار سالمند در منزل

 قیمت پرستار سالمند در کرج

قیمت پرستار سالمند در منزل و شهر کرج شاید سوال خیلی از افراد باشد. باید بدانید موسسه پرستاری رازی کرج دارای مناسب ترین قیمت ها در زمینه ارائه خدمات پرستاری می باشد. برای آگاهی از هزینه ها کافی است با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید و شرایط سالمند خود را برای مشاوران ما توضیح دهید و از هزینه ها مطلع شوید.

پرستار شبانه روزی در منزل

نگهداری از سالمند شبانه روزی در منزل: شرایط بدنی برخی از سالمندان و یا مشغله افراد خانواده موجب می شود که نیاز به پرستاری و مراقبت به صورت شبانه روزی و تمام وقت داشته باشند. به منظور فراهم آوردن آرامش این عزیزان پرستاری رازی خدمات پرستاری و نگهداری از سالمندان و مراقب سالمند در منزل شبانه روزی را با قیمت مناسب ارائه می دهد.

پرستار سالمند باید چه خصوصیاتی داشته باشد؟

در اینجا اشاره ای داریم به خصوصیات پرستار سالمند. این افراد باید دارای حس همدردی و دلسوزی نسبت به بیمار داشته باشند، منظم باشند و توانایی کنترل عواطف و احساسات خود را داشته باشند. حضور حرفه ای و قابل اعتماد در کنار سالمند داشته و دوره ای پرستاری و نگهداری از سالمند را گذرانده باشند.

همدم سالمند

در دوران سالمندی، بیشتر از هر چیزی، تنها نبودن برای سالمند مهم و ضروری است. تنهایی در سالمند احساس بدی به وجود میاورد و باعث میشود که سالمند به افسردی دچار شود. همدم سالمند در منزل به کسی گفته میشود که به طور تمام وقت درکنارسالمند و در منزل وی باشد و تمام کارهای روزمره را برای سالمند انجام دهد تا سالمند بتواند از شرایط نسبی خوبی برخوردار باشد.

طبقه بندی پرستاران از لحاظ تخصص و تحصیلات
مراقب و نگهدار
 بهیار
 پرستار
بسته به شرایط سالمند و میزان بودجه می توانید از خدمات یکی از این افراد متخصص بهره مند شوید. نگهداری از سالمند شبانه روزی در منزل و همچنین خدمات پرستار نیمه وقت سالمند را از موسسه رازی درخواست نمایید.

وظایف پرستار سالمند در خانه
مراقبت و نگهداری از سالمند
استحمام سالمند و رسیدگی به نظافت شخصی
انجام امور خانه و خدمتکاری در منزل
انجام امور رفاهی و پر کردن اوقات فراغت سالمند
رسیدگی به وضعیت درمانی سالمند در منزل
انجام امور اداری و مالی سالمند
رسیدگی به علائق سالمند در اوقات فراغت ( مرور خاطرات- خواندن کتاب – حل کردن جدول و …… )
همراهی سالمند در بیرون از منزل
یکی از مزایای استخدام پرستار از طریق موسسات پرستاری دارای مجوز مشخص بودن قیمت و تعرفه دستمزد پرستار سالمند در منزل می‌باشد.

دستمزد پرستار با توجه به میزان تحصیلات، تجربه و تخصص و نیز نحوه عقد قرارداد بصورت روزانه، شبانه‌روزی و نیز قراردادهای مدت دار و همچنین شرح وظایف وی ( با توجه به وضعیت سلامت سالمند ) متغییر می‌باشد.

شما می‌توانید با تماس با مرکز خدمات پرستاری در منزل مرکز رازی از مشاوران ما در این زمینه کمک بگیرید. این مرکز با توجه به شرایط و درخواست شما و بودجه موردنظر شما مراقب،نگهدار و پرستار سالمند مجرب را به منزل شما اعزام خواهد کرد.

در صورتی که پرستار با امور فیزیوتراپی آشنایی داشته باشد و برای درمان از فیزیوتراپی در منزل استفاده نماید، از حقوق بیشتری برخوردار خواهد شد.

در صورتی که مراقب سالمند امور تزریقات در منزل را نیز علاوه بر وظایف نگهداری و مراقبت انجام دهد ، نیز از حقوق بالاتری برخوردار است.

خصوصیات یک پرستار خوب 
 صبور بودن
 خوش اخلاق و مهربان
روحیه ای شاد و سرزنده
 خنده رو
وقت شناس
 دلسوز
 تعهد به اصول اخلاقی و وجدان کاری 
برخی از بیماری های دوران سالمندی
یکی از مشکلات و نگرانی های دوران سالمندی تنهایی و ترس از تنها ماندن است که به مرور تبدیل به افسردگی می گردد. در این شرایط فرد نیاز به یک همدم دارد. همدم سالمند می تواند از افسردگی او جلوگیری کرده و او را به دوران خوش گذشته بازگرداند. اما با این حال ممکن است بیماری هایی به سراغ فرد بیاید. از قبیل:

بیماری زخم معده در سالمندان

بیماری های ریوی در سالمندان

آلزایمر

پارکینسون

بیماری های دریچه قلبی در سالمندان

از دیگر خدمات ما در زمینه پرستار سالمند در کرج می توان به نگهداری از سالمند آلزایمری اشاره نمود.

منبع: https://mehravaran-razi.ir/page/پرستار-سالمند

far shah بازدید : 52 چهارشنبه 17 شهریور 1400 نظرات (0)

خرید چشمی دیجیتال درب

چشمی دیجیتال درب ضد سرقت، چشمی دیجیتال یکی از یراق آلات پیشرفته و جدید در بازار است. همان طور که می دانید پیشرفت تکنولوژی همواره باعث بهبود شرایط و رفاه حال انسان ها شده است. دوربین چشمی درب آپارتمان هم ابزاری است که باعث افزایش امنیت و آسایش ما شده است. در واقع این چشمی درب دیجیتال به صورت یک دوربین مدار بسته هستند، که برای مشاهده پشت درب منزل یا محل کار استفاده میشوند و بر روی همه نوع درب هایی هم قابل نصب میباشند. 

با استفاده از چشمی هوشمند درب آپارتمان (چشمی درب دیجیتال سیم کارت خور) میتوانید از طریق wifi با اپلیکیشنی که روی گوشی های هوشمند قابل نصب است، ارتباط گوشی با چشمی دیجیتال را از هر نقطه ای از کره زمین که دارای اینترنت است برقرار کنید و درب منزل خود را چک و کنترل کنید.

از معتبرترین برندهای چشمی هوشمند میتوان به چشمی دیجیتال سامسونگ و چشمی دیجیتال ادلر اشاره کرد. چشمی دیجیتال وای فای یکی از جدیدترین محصولات می باشد که می توانید از فروشگاه خانه یراق خریداری نمایید.

چشمی دیجیتال (digital door viewer) چیست؟

چشمی دیجیتال محصولی هوشمندی است که برای مشاهده پشت درب ورودی آپارتمان و محل کار مورد استفاده قرار می گیرد. در واقع جایگزین چشمی معمولی می‌گردد.

با استفاده از این ابزار هوشمند می توانید از رفت و آمدها عکس و فیلم بگیرد، به صورت آنلاین پشت درب خانه و دفتر کار را مشاهده کنید. می توان گفت چشمی دیجیتال سیستمی امنیتی است که راحتی و آرامش را برای استفاده کنندگان خود به ارمغان آورده است.

توصیه ما به شما عزیزان این است که برای امنیت بیشتر در کنار نصب قفل هوشمند، چشمی دیجیتال را نیز تهیه و نصب نمایید. 

برای خرید انواع چشمی دیجیتال درب با فروشگاه خانه یراق تماس بگیرید.

چشمی دیجیتال ادلر

یکی از معروف ترین برندها در زمینه تولید و ساخت چشمی دیجیتال، برند ادلر می باشد. چشمی دیجیتال که کمتر از 10 سال است در بازار داخلی و خارجی تجهیزات الکترونیکی و کنترل ترددی معرفی گشته اند با ارائه قابلیت های منحصر به فرد و جالب توجه گوی سبقت را از سامانه مشابه و برند های شناخته شده در بازار ربوده اند. کمپانی ADLER با معرفی جدیدترین محصولات خود در کنار ظاهری زیبا خدمات بسیاری در اختیار خریداران خود می گذارد. 

نصب چشمی دیجیتال

نصب چشمی دیجیتال درب ضد سرقت کار بسیار آسانی است، به راحتی می توانید با در آوردن چشمی مکانیکی قدیمی، چشمی جدید را جایگزین آن نمایید. اما اگر بخواهید برای اولین بار اقدام به نصب چشمی روی درب نمایید این مراحل را دنبال کنید:

  1. ارتفاع دیدی که برای افراد خانواده راحت است را مشخص کنید.
  2. قسمتی را که می خواهید چشمی نصب شود علامت گذاری کنید.
  3. ابتدا یک سوراخ راهنما با دریل بزنید و سپس سوراخ اصلی را ایجاد کنید.
  4. چشمی را درمحل خود قرار دهید و سیم چشمی را از داخل براکت رد کرده و با پیچ های مربوطه سفت نمایید. (داخل بسته بندی این چشمی ها چند نوع پیچ موجود می باشد: پیچ بلند برای درب
  5. ضد سرقت، درب معمولی و کوتاه هم پیچ های مخصوص به خود را دارند)
  6. باتری را در داخل گیرنده چشمی قرار داده، سیم مربوطه را به پشت دستگاه گیرنده چشمی متصل کرده و آن را به براکت متصل می کنیم. کار نصب به پایان رسید.
  7. با روشن کردن دستگاه شروع به کار می کند و زمانی که زنگ به صدا در بیاید شروع به ضبط و ذخیره تصاویر می نماید.

منبع:  https://yaraghhome.com/category/چشمی-دیجیتال

چشمی دیجیتال از یراق آلات جدید می باشد که با نصب آن می توانید امنیت درب ضد سرقت خود را افزایش دهید. برای مشاهده محصولات درب ضد سرقت با راسان درب تماس بگیرید.

far shah بازدید : 24 یکشنبه 24 مرداد 1400 نظرات (0)


باربری و حمل بار ترکیه

باربری ترکیه یکی از مهم ترین خدمات باربری بین المللی تهران کالا بر می باشد. در این باربری خدمات حمل بار به ترکیه از تمام استان های ایران به ترکیه انجام می شود. همچنین امکان ارسال بار از ترکیه به ایران نیز امکان پذیر است. در این سال ها مهاجرت به ترکیه بسیار رواج یافته، همچنین همسایگی ما با این کشور موجب شده مراودات تجاری زیادی با ترکیه داشته باشیم. از این رو افراد زیادی تمایل دارند لوازم و بارهای شخصی و تجاری خود را به ترکیه ارسال کنند. اما مساله مهم هنگام ارسال بار به ترکیه، کمک گرفتن از یک باربری خوش نام و با تجربه در زمینه باربری ترکیه می باشد.

باربری ترکیه

باربری تهران کالا بر با بیش از 20 سال سابقه در زمینه جابجایی و حمل بار در ایران و همچنین حمل بار بین المللی توانسته به عنوان یکی از بهترین شرکت های باربری بین المللی شناخته شود و رضایت مشتریان خود را جلب نماید. یکی از مهم ترین شعبات این باربری بین المللی، باربری ترکیه می باشد. شما میتوانید از مناطق مختلف ترکیه، بار و لوازم خود را به کمک باربری ترکیه ما به ایران ارسال کنید و یا بلعکس.

روش های حمل بار به ترکیه

یکی از مهم ترین خدمات باربری بین المللی تهران کالا بر، حمل و ارسال بار به ترکیه می باشد. ما در این باربری تمام خدمات ارسال بار را بدون هیچ کم و کاستی انجام خواهیم داد. تهران کالا بر با داشتن سال ها سابقه در زمینه حمل بار به ترکیه و بلعکس، حمل بار از ترکیه به ایران (تهران)، می تواند در زمینه باربری ترکیه و ارسال بار به ترکیه یاری رسان شما عزیزان باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر کافی است با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید.


حمل زمینی بار به ترکیه

حمل و ارسال زمینی بار به ترکیه ارزان ترین روش حمل بار می باشد. در این روش بارها و لوازم شما با ماشین های مجهز حمل بار به ترکیه ارسال می شوند. تمام رانندگان دارای کاپوتاژ می باشند و شما می توانید بدون هیچ نگرانی بارهای خود را از طریق مرزهای زمینی به ترکیه ارسال نمایید.


ارسال هوایی بار به ترکیه

از دیگر روش های ارسال بار به ترکیه می توان به حمل هوایی بار اشاره داشت. این روش حمل گران ترین و در عین حال سریع ترین روش حمل بار می باشد. در حمل هوایی بار قوانین سخت گیرانه تری نسبت به حمل زمینی وجود دارد و باید با قوانین حمل هوایی آشنایی داشته باشید.

آیا با قوانین و نکات حمل بار به ترکیه آشنایی دارید؟
یکی از سخت ترین نوع حمل بار، ارسال بار به خارج از کشور است. هر کشور قوانین خاص خود را دارد و اگر با این قوانین آشنا نباشید هنگام ارسال بار با مشکل مواجه خواهید شد. کشور ترکیه نیز مانند سایر کشورها برای ارسال بار دارای قوانینی می باشد که عدم آگاهی از این قوانین ممکن است مشکلاتی گریبان گیر شما شود و از نظر وقت و هزینه متضرر شوید. پس به شما توصیه می کنیم برای ارسال بار به ترکیه حتما از باربری های معتبر که با حمل بار به ترکیه آشنایی دارند مشاوره بگیرید و ارسال بار خود را به آن ها بسپارید.

 از دیگر شعبات حمل بار به ترکیه می توان به این موارد اشاره داشت:

حمل بار به سامسون، ارسال بار به آدانا

مراحل حمل بار به ترکیه 

بسته بندی اصولی و حرفه ای در صورت درخواست.
در صورت تمایل و اعلام نیاز شما عزیزان بارها و لوازم شما از درب منزل بارگیری و به گمرک ارسال می شود.
بعد از انجام کارهای مربوط به گمرک و صدور بارنامه بین المللی، تمام بارها در گمرک مبدا پلمپ خواهد شد. 
بعد از رسیدن بار به گمرک مقصد ترخیص کار شرکت بارهای شمار را ترخیص خواهد کرد و به آدرس مقصد شما ارسال خواهد شد. (یعنی در صورت صلاح دید شما احتیاجی به حضور در گمرک و درگیر شدن با کارهای اداری در این مرحله نخواهید داشت.)
همچنین لیست اغلام کالاها و بارهای شما باید هم به زبان ترکی و هم فارسی ترجمه شود که این کار نیز توسط نیروهای زبده باربری ترکیه انجام خواهد شد.
باربری تهران کالا بر به دلیل اینکه تمامی کارهای گمرکی،بسته بندی، صادراتی و حمل و نقل را از ابتدا تا انتها بدون واسطه برای مشتریان انجام می دهد، جزء بهترین باربری ترکیه به شمار می رود.

یکی دیگر از خدمات ما در باربری بین المللی تهران کالا بر، ارسال بار به روسیه می باشد.

شعبات مهم باربری ترکیه

در باربری بین المللی تهران کالا بر حمل بار از تمام نقاط ایران به تمام شهرهای ترکیه صورت می پذیرد. شما می توانید بارها و لوازم خود را به کمک باربری ما به تمام شهرهای ترکیه ارسال نمایید. در ادامه شما را با تعدادی از مهم ترین شعبات ما در باربری ترکیه آشنا خواهیم ساخت.

باربری استانبول

استانبول یکی از مهم ترین شهرهای ترکیه می باشد که اکثر افراد درخواست حمل بار به این شهر را دارند. ما نیز در باربری ترکیه تهران کالا بر، سعی داریم بهترین خدمات را در این زمینه به این عزیزان ارائه دهیم. یکی از مهم ترین خدمات ما بسته بندی لوازم می باشد. شما باید اثاثیه خود را طوری بسته بندی نمایید که در این مسافت طولانی به بارهای شما آسیبی وارد نشود. اگر با این کار آشنایی ندارید و یا وقت کافی انجام این کار را ندارید می توانید امر بسته بندی را به همکاران با تجربه ما بسپارید.

باربری آلانیا

مسافران و افرادی که قصد ارسال بار به شهر آلانیا را دارند، بیشتر نگران این هستند که در طی مسیر ارسال بار به وسایل و بارهای آن ها آسیب وارد شود. اما با اطمینان به شما قول می دهیم که ما در باربری تهران کالا بر، شعبه ترکیه از هیچ تلاشی برای سالم رساندن وسایل شما دریغ نخواهیم کرد. بسته بندی حرفه ای، هزینه مناسب حمل بار و انتخاب روش های مناسب با مشاوره های لازم از مهم ترین اقدامات ما در این زمینه خواهد بود. 

منبع:

https://tehrankalabar.com/page/باربری-ترکیه

far shah بازدید : 29 یکشنبه 03 مرداد 1400 نظرات (0)

قفل درب حیاط یکی از یراق های ضروری ساختمان به شمار می رود.قفل حیاطی را بر اساس نوع قفل به دو گروه برقی و ساده تقسیم بندی می کنند. در خرید قفل درب معمولی و برقی علاوه بر قیمت به مواردی مانند نوع کلید (ساده یا کامپیوتری)، تعداد زبانه، شاسی (برای درب نفررو)، قابلیت اتصال به ریموت، اف اف، قابلیت نصب بر روی درب جک دار و نصب بر روی درب نفررو یا پارکینگ توجه داشته باشید.

خرید قفل حیاطی

قفل درب حیاط

قفل درب حیاط یراقی ضروری است که جهت تامین امنیت محیط داخلی به کار برده می شود. در خرید قفل حیاطی علاوه بر قیمت به مواردی مانند نوع کلید (ساده یا کامپیوتری)، تعداد زبانه، شاسی (برای درب نفررو)، قابلیت اتصال به ریموت، اف اف، قابلیت نصب بر روی درب جک دار و نصب بر روی درب نفررو یا پارکینگ توجه داشته باشید. بهترین برند قفل درب حیاط خارجی و ایرانی می توان به  قفل فوروارد، باتیس، یوتاب، Tesa و کاویان که انواع قفل درب حیاط و ایمن ترین قفل درب حیاط را به بازار عرضه می دارند، اشاره کرد. قفل درب آهنی حیاط یکی از مهم ترین محصولات برای ایجاد امنیت می باشد. قفل درب حیاط کامپیوتری می تواند دارای امنیت بیشتر نسبت به قفل کلید ساده باشد.

قفل درب حیاطی

قفل مکانیکی حیاطی

قفل های درب حیاط مکانیکی یکی از انواع قفل های قدیمی محسوب می شود که هنوز هم طرفداران بسیاری دارد. با گذر زمان این قفل ها شکل جدیدتری به خود گرفتند اما ساختار آن ها بر اساس همان اصول اولیه قفل مکانیکی کار می کند. برای خرید انواع قفل درب حیاطی می توانید با فروشگاه یراق کالا تماس بگیرید.

قفل برقی درب حیاط

قفل برقی حیاطی، می تواند به عنوان جایگزینی ایمن تر برای قفل های مکانیکی و قدیمی درب حیاطم عرفی شود. این قفل ها دارای ابعادی و ظاهری مشابه همان قفل های مکانیکی هستند و نصب آن ها  بر روی درب بیرونی ساختمان بسیار آسان است به گونه ای که افراد مبتدی نیز می توانند به راحتی آن ها را نصب کنند.
بیشتر قفل های برقی ضد سرقت هستند و ایمنی بیشتر، کنترل تردد افراد و مسائل امنیت و حفاظتی را برای ساکنین خانه ایجاد می کنند. این قفل ها مجهز به زبانه ضد سرقت می باشند.

همچنین برای خرید قفل حیاطی می توانید با فروشگاه یراق هوم نیز تماس بگیرید.

قفل درب حیاط ضد سرقت

معمولا قفل کامپیوتری درب حیاط به عنوان قفل ضد سرقت درب حیاطی شناخته می شوند. این نوع قفل حیاطی جایگزین مناسب برای قفل های قدیمی درب حیاط می باشد. با ابعاد تقریباً مشابه قفل های قدیمی درب حیاط نیاز به فرزکاری خاصی نیست و به آسانی می توانیم این قفل را برروی درب عابر ساختمان نصب نماییم. بر خلاف قفل های غیر ایمن قدیمی، این نوع قفل ضد سرقت مجهز به زبانه ضد سرقت می باشد.این قفل ها مجهز به  زبانه ضد سرقت جهت جلوگیری از باز نمودن درب با کارت ویزیت می باشند.

far shah بازدید : 44 شنبه 02 مرداد 1400 نظرات (0)

اسپليت چيست؟

کولر گازي يا همان اسپليت (split air conditioner) يا به شکل کوتاه شده اسپيليت نوعي از کولر هاي گازي است که در واقع جديدترين و پيشرفته ترين نسل انواع سيستم تهويه مطبوع به شمار مي رود. کولر گازي اسپليت در حال حاضر پرفروش ترين و محبوب ترين نوع کولر گازي در جهان بشمار مي رود و به دليل ساختار خاص بدنه آن به کولر گازي دو تکه نيز معروف است. از انواع برندهاي مطرح کولر گازي در بازار مي توان به اسپليت گري، ال جي، سامسونگ و ايران رادياتور اشاره داشت.

اسپليت، واژه اي است اختصاري که براي نوعي کولر گازي به کار برده مي شود. کولر گازي ها در ابتدا تنها محدود به يک مدل بودند که به آن window air conditioner گفته مي شد. هم زمان با پيشرفت هاي صنعت و تکنولوژي، کولرهايي با نام Split air conditioner توسط کمپاني هاي توليد کننده لوازم خانگي به بازار عرضه شد. اين کولرها داراي يک پنل داخلي (Indoor unit ) و خارجي (Outdoor Unit) بوده است و دقيقا به همين دليل، نام اسپليت براي آنها انتخاب شده است.

تلفظ اسپليت درست است يا اسپيلت؟

سال ها قبل کولرهاي گازي به يک مدل پنجره اي ختم مي شدند که به آن window air conditioner گفته مي شد، با پيشرفت دنياي تکنولوژي و صنعت تهويه مطبوع، کولر هايي با نام Split air conditioner وارد بازار جهاني شد. اين کولر ها داراي يک پنل داخلي (Indoor unit ) و خارجي (Outdoor Unit) بوده است و به همين دليل به آن SPLIT گفته مي شود.
با توجه به اين مي توان گفت تلفظ درست " اس پِ لي ت " اسپِليت است و اسپيلت روش غلط تلفظ اين کلمه مي باشد. گاهي ديده شده است که حتي اسپليت نيز نوشته و تلفظ مي شود که اين نيز به کل اشتباه است.
اسپليت ها در کشور ما به دو دسته داکت اسپليت که در کشورهاي انگليس زبان داکت تايپ ( DUCT TYPE ) و اسپليت هاي کولرگازي (کولر اسپليت)( SPLIT AIR CONDITIONER ) شناخته مي شوند که توقع مي رود شرکت ها و خريداران به روش صحيح تايپ آن دقت کنند.

اسپليت گري، هايسنس، اجنرال، ال جي، ايران رادياتور از معروف ترين برندهاي اسپليت در بازار ايران مي باشد. براي خريد بهترين مدل هاي اسپليت کولر گازي مي توانيد با بيتا سرويس تماس بگيريد. عرضه انواع محصولات سرمايشي و گرمايشي در بيتا سرويس با بهترين قيمت ها و خدمات پس از فروش.

اسپليت يا اسپيلت

اسپليت يا اسپيلت، مساله اي است که براي بسياري از کاربران سوالاتي را به وجود آورده است. هر دو کلمه براي تلفظ نام اين محصول به کار برده مي شود و بسياري اطلاع ندارند که در واقع کدام يک صحيح است. اين واژه براي محصولي به کار برده مي شود که شباهت بسياري به کولر گازي داشته و براي گرم يا خنک کردن محيط به کار مي رود. شرکت هاي مختلفي از جمله سامسونگ، ال جي، توشيبا و … انواع مدل هاي اين محصول پر کاربرد را توليد و به کاربران عرضه کرده اند. براي اينکه اطلاعات شما کاربران گرامي صحيح باشد، اين مقاله را به بررسي اين موضوع اختصاص داده ايم که بالاخره تلفظ صحيح نام اين دستگاه کدام است: اسپليت يا اسپيلت.

کولر گازي اسپليت

کولر گازي دو تکه که با نام کولر گازي اسپليت هم شناخته مي‌شود، جديدترين نسل سيستم‌هاي تهويه مطبوع است. وجه تسميه اين نوع سيستم‌ها در ساختار دو تکه اي آن است. اين نوع ازکولرهاي گازي داراي دو يا بيشتر از دو قسمت هستند. يک يا چند قسمت در داخل ساختمان و يک قسمت در خارج ساختمان قرار مي‌گيرد. اين سيستم‌ها در دو نوع سرمايشي و سرمايشي/گرمايشي در بازار موجود هستند. نوع اول فقط براي سرد کردن فضا (براي فصل تابستان) و نوع دوم براي سرد يا گرم کردن فضا (چهار فصل) مي‌توانند مورد استفاده واقع شوند.

براي خريد انواع داکت اسپليت و کولر گازي در برندهاي معتبر با کيفيت بالا و قيمت مناسب با بيتا سرويس تماس بگيريد.

انواع اسپليت

به طور کلي دو نوع اسپليت يا اسپيلت توليد و به بازارهاي جهاني عرضه شده است. داکت اسپليت و کولر گازي نام اين دو نوع هستند که تلفظ لاتين آنها به ترتيب ( DUCT TYPE ) و ( SPLIT AIR CONDITIONER ) مي باشد. برخي از اين مدل ها تنها باد سرد توليد مي کنند و برخي ديگر، علاوه بر خنک کردن محيط قادر به ايجاد و انتشار گرما نيز هستند. اسپليت ها به دليل کيفيت هواي مطلوب و نيز کم دردسر بودن کارشان، به خصوص در کشور ما که منطقه اي گرم و خشک محسوب مي شود طرفداران بسياري دارند. به طوري که در سال هاي اخير شاهد افزايش تعداد اسپليت ها در منازل، مغازه ها و شرکت هاي صنعتي و تجاري بوده ايم. هر دو نوع اسپليت معرفي شده در کشور ما عرضه شده و کاربران مي توانند محصول مورد نظر خود را از نمايندگي هاي معتبر تهيه نمايند.

ظرفيت کولر گازي و اسپليت

به منظور محاسبه تقريبي ظرفيت کولر گازي، در طبقات وسط ساختمان به ازاء هر متر مربع حدود 400 تا 600 (BTU) و درطبقاتي که بالاي آنها پشت بام است بدليل تابش نور خورشيد بر سقف، به ازاء هر مترمربع زيربنا بين 600 تا 800 (BTU) درنظر گرفته ميشود. (به طور مثال يک اتاق 12 متري اسپليت 9000 و براي مساحت 17 متري اسپليت 12000 و براي 25 متر اسپليت 18000 و براي سالن 40 متري اسپليت 24000 و براي سالن 45 متري اسپليت 32000 مي تواند مناسب باشد.) براي واحدهاي زير پشت بام بايد دستگاه قوي ترين نسبت به ديگر واحدهاي هم متراژ تهيه نماييد.

در جدول زير مثال هايي براي فضاها با متراژ مختلف و ظرفيت کولر گازي مناسب براي هر فضا آورده شده است.

نکته: توجه نماييد اين مقدارها بصورت تقريبي مي باشد و براي خريد دستگاه متناسب بايد علاوه بر متراژ به ساير شرايط ساختمان خود نيز توجه نماييد. قبل از خريد اسپليت حتما با مشاوران ما مشورت نماييد.

ظرفيتت کولر گازي واحد زير پشت بام ديگر واحد ها
12000 تا 17 متر تا 22 متر
18000 تا 25 متر تا 35 متر
24000 تا 34 تا 45
32000 تا 45 تا 64
90000 تا 110 تا 150

شرکت هاي توليد کننده اسپليت يا اسپيلت

پيش تر نيز اشاره کرديم که شرکت هاي متعددي اقدام به توليد و عرضه انوع مدل هاي اسپليت يا اسپيلت کرده اند. در واقع شيب صعودي افزايش محبوبيت اين دستگاه، توليد کنندگان را بر آن داشت که به توليد و عرضه اين محصول در سطحي گسترده روي آورند. به عنوان مثال سامسونگ توليد اسپليت را در ليست توليدات لوازم خانگي خود قرار داده است.
ال جي هم تصميم گرفت که يکي از منابع درآمدي اش را معطوف به خط توليد اسپليت کند. توشيبا، پاناسونيک، شارپ، بوش و … نيز از جمله ديگر کمپاني هايي هستند که با توليد انواع مدل هاي اسپليت يا اسپيلت، منبع درآمد جديدي را براي خود رقم زدند. گفتني است کيفيت کاري اين محصولات بسيار بالا بوده و کاربران مي توانند بر حسب نياز خود اقدام به تهيه آنها نمايند.

مزاياي استفاده از کولر گازي اسپليت نسبت به کولر آبي

توانايي کار در فضاي با رطوبت بالا: اين نوع از سيستم‌هاي تهويه مطبوع، مي‌تواند در مناطق شرجي مورد استفاده واقع شود. حال آنکه کولرهاي آبي، در مناطقي که هواي شرجي و مرطوب دارند، کاملاً بلااستفاده و ناکارآمد خواهد بود.
بدون نياز به آب: اين سيستم‌ها، بر خلاف کولرهاي آبي، براي کار نيازي به آب ندارند و بنابراين از مصرف ميزان قابل توجهي آب، جلوگيري مي‌کنند.
ايزولاسيون هواي داخلي و خارجي: در اين نوع سيستم‌ها، از يک سيال ثانويه، (براي مثال گاز R-134A) براي انتقال حرارت استفاده مي‌شود، حال آنکه در کولرهاي آبي، مستقيماً از هوا به عنوان سيال منتقل کننده? حرارت استفاده مي‌شود.


نحوه سرماسازي:

چگونگي ايجاد سرما در بسياري از وسايل سرماسازي مانند کولرگازي، يخچال و آب سردکن مشابه است. در کولر گازي همانند يخچال از تبديل گاز به مايع به وسيله افزايش فشار و در نتيجه توليدسرما که در اثر تبديل مايع به گاز ايجاد مي‌شود، براي رسيدن به هدف مورد نظر (خنک نمودن محيط) استفاده مي‌کنند. تنها تفاوت را مي‌توان در خنک کردن کندانسور (رادياتور) دانست که در کولر گازي به وسيله هواي دميده شده بر روي آن گرماي لازم گرفته مي‌شود در حالي که در يخچال براي داشتن هواي خنک از دميدن هوا بر روي اواپراتور استفاده مي‌گردد.

مقايسه کولر اسپليت با داکت اسپليت کانالي

کولر اسپليت يا داکت اسپليت کانالي سوالي است که اکثرا در موقع خريد با آن مواجه هستيم براي اينکه تفاوت اين دو را بهتر بدانيم مزايا و معايب هر کدام را بررسي مي کنيم.

داکت اسپليت از دو بخش داخلي و خارجي تشکيل شده است که بخش داخلي آن را اواپراتور يا هواساز مي نامند و به بخش خارجي آن اصطلاحا کندانسور گفته مي شود که شامل کمپرسور، فن کندانسور و کويل کندانسور مي باشد. براي اينکه بدانيم کولر اسپليت يا داکت اسپليت کانالي مورد نياز ماست در ادامه به مقايسه ي اين دو پرداخته ايم.

نحوه کارکرد بخش داخلي و خارجي داکت اسپليت

بخش داخلي و بخش خارجي بوسيله ميله هاي مسي عايق شده بهم ارتباط داده شده اند که با کانال کشي داخلي توزيع هوا در محيط را انجام مي دهند. نحوه کارکرد آن بدين صورت است که قسمت خارجي يا همان کندانسور گاز خنک شده را به بخش داخلي يا همان اواپراتور منتقل مي سازد در بخش داخلي گرمايي که در محيط وجود دارد توسط گاز گرفته شده و به هواي سرد تبديل مي شود، اين هواي سرد توسط فن به محيط انتقال مي يابد. اما کولر گازي اسپليت با اينکه داراي همين سيستم بوده ولي بدون کانال، هوا را بطور مستقيم از بخش داخلي به محيط انتقال مي دهد.

مزاياي داکت اسپليت نسبت به کولر اسپليت

سيستم داکت اسپليت گرما و سرما را بصورت يکنواخت از کانالها منتقل مي کند. قابليت لوله کشي بين بخش داخلي و خارجي در سيستم هاي داکت اسپليت تا اختلاف 15 متر امکان پذير مي باشد به اين دليل که در اين دستگاه ها از جداکننده روغن استفاده مي کنند. اين در حاليست که در بيشتر سيستم هاي موجود در بازار اين مشکل وجود دارد و تنها براي رفع آن از تله روغن استفاده مي کنند که نه تنها کم بازده بوده که در دراز مدت نيز کارايي خود را از دست مي دهند و در نهايت سبب بروز مشکل در کمپرسور ويا سوختن آن مي شود.
سيستم هاي داکت اسپليت داراي فيلتراسيون هوا مي باشند که در مورد کولر اسپليت همگي مجهز به فيلتر هوا نيستند.
در اين سيستم ها لوله کشي داخلي کاهش يافته است.
در نوع گريد A آن که به سيستم هاي داکت اسپليت کم مصرف معروفند کاهش مصرف برق و در نتيجه صرفه جويي در هزينه هاي برق را داريم.
در سيستم هاي داکت اسپليت کندانسور و عدم نياز به چند کندانسور، فضاي کمتري را اشغال مي کند.
دسترسي راحت به فيلتر هواي قابل شستشو، دسترسي آسان به موتور بدون نياز به کامل جداکردن قطعات به منظور تعميرات از ديگر مزيت هاي اين سيستم مي باشد.


مزاياي کولر اسپليت نسبت به داکت اسپليت

از مزاياي کولر اسپليت مي توان به موارد زير اشاره داشت:

ظرفيت بالا جهت سرد و گرم کردن منزل
کم کردن ميزان آلودگي هوا به دليل داشتن فيلتر ضد آلرژي
مي توان از کولر اسپليت در هر واحد از ساختمان بطور جداگانه نصب و استفاده کرد.
هنوز به نتيجه ي قطعي نرسيديم که کولر اسپليت يا داکت اسپليت کانالي مناسب تر است پس لازم است معايب هر کدام را نيز بدانيم.

معايب داکت اسپليت نسبت به کولر اسپليت

اين سيستم هيچ گونه کنترلي بر دماي نقطه اي محيط ندارد مثلا بطور همزمان اتاق خواب و پذيرايي با يک دما تغيير مي يابند.
نسبت به ظرفيت مشابه کولر اسپليت، خنک سازي مطلوبي ندارد. براي واحد هاي کوچک صرفه اقتصادي ندارد.
لازم به ذکر است استفاده از هر دو سيستم با توجه به برق مصرفي که دارند براي گرمايش ساختمان ها مقرون به صرفه نيست و ترجيحا براي اين منظور از همان روش رادياتوري و يا روشهاي ديگر که کم هزينه تر بوده و محدوديت کمتر و کيفيت بهتري را در پي خواهد داشت، توصيه مي شود.

نصب اسپليت

قطعا نصب کولر گازي نياز به دانش بسيار بالايي دارد. لوله کشي کولر گازي در داخل ديوار قرار داده مي شود و درصورتي که کوچک ترين نقصي وجود داشته باشد، گچ ها با رطوبتي که به آن وارد مي شود به رنگ زرد تغيير مي کند. شما براي جلوگيري از گسترش آن و رطوبت ناشي از نشتي لوله کشي کولر گازي مجبور به کندن و هزينه هاي بسيار زيادي مي شويد.
نصاب کولر گازي بايد با تجربه بسيار بالاي خود بتواند کليه کارهاي ساختمان که مربوط به نصب اسپليت مي باشد، را طبق استاندارد هاي موجود انجام دهد. براي استفاده از خدمات نصب کولر گازي اسپليت مي توانيد با ما در بيتا سرويس تماس بگيريد و از خدمات ما در اين زمينه بهره مند شويد.

کولر گازي پرتابل چيست؟

کولر گازي پرتابل يک کولر گازي جامع است که براي خنک کردن يک اتاق مورد استفاده قرار مي گيرد. کلمه پرتابل به معناي قابل حمل است و علت نام گذاري اين کولرها اين است که قابل حمل هستند و به ديوار يا سقف متصل نمي شوند.

بسياري از مدل هاي کولر گازي قابل حمل حتي چرخ هايي دارند که عمل جا به جايي کولر گازي به اتاق هاي مختلف را براي ما آسان تر مي کنند. کولر گازي هاي پرتابل در مدل ها و سايزهاي مختلفي توليد و عرضه مي شوند و شما بايد با بررسي ميزان قدرت کولر گازي و در نظر گرفتن نياز خود کولر گازي مناسب را براي اتاق خود انتخاب کنيد.

منبع:

http://bitaservice.ir/blog/42/Split-or-split-duct

دستگیره درب

far shah بازدید : 32 یکشنبه 22 فروردین 1400 نظرات (0)

بهترین باربری در تهران

باربری مرزداران با کارگران ماهر و خاورها، نیسان، وانت بار و دیگر ماشین های باری مجهز آماده انجام اثاث کشی های شما عزیزان می باشد. دسترسی سریع به باربری و اتوبار مرزداران در تمام نقاط تهران، تخفیف های ویژه، ارائه بارنامه و بیمه نامه از ویژگی های باربری ما می باشد. باربری مرزداران با بسته بندی لوازم منزل و اثاثیه آنها را برای یک جابه جایی ایمن آماده میکند. باربری مرزداران با تجهیزات مختلف بسته بندی مانند کارتن های چندلایه، نایلون های حبابدار و ضربه گیر، ساک های مخصوص بسته بندی تختخواب و .... اثایه ی شما را به بهترین شکل بسته بندی می کند تا در طول مسیر جابه جایی دچار خسارت نشوند.

بسته بندی و اسباب کشی 

خدمات بسته بندی ، حمل بار و باربری با بهترین شرایط، بالاترین کیفیت و ارزان ترین قیمت. اگر قصد حمل بار با وانت و یا اسباب کشی دارید به نکات مهم زیر توجه فرمایید. حمل اثاثیه منزل در تهران توسط کادری مجرب و ماهر در تمام شبانه روز با وانت و خاور. قیمت ارزان ومناسب . حمل و نقل سریع و آسان بصورت شبانه روزی..

کارگر بسته بندی اسباب کشی در اتوبار تهران مهارت و تخصصشون فقط بسته بندی اثاثیه منزل میباشد و لاغیر.نیاز نیست به دنبال تجهیزات بسته بندی بگردید – خبر خوش!!! با استخدام بسته بند حرفه ای دیگر نیازی به گشتن و پیدا کردن تجهیزات با کیفیت حمل و بسته بندی از جمله، کارتن اسباب کشی، نایلون حبابدار، استرج، فوم و غیره ندارید.

بهترین باربری و اتوبار الهیه

خدمات اتوبار و باربری الهیه تهران از جمله خدماتی است که باربری دهکده تخصص ویژه ای در آن دارد.این خدمات می تواند شامل بسته بندی و حمل بار و اثاث از سعادت آباد به شهرستان و همچنین خدمات VIP باربری نیز می شود.

شرکت های اتوبار سعادت آباد چندان کم نیستند اما یافتن یک اتوبار حرفه ای و البته مطمئن که قیمت های باربری و خدمات حمل اثاث و بسته بندی آن مناسب باشد نیازمند کمی جستجو است.شعبه اتوبار سعادت آباد در باربری دهکده، شعبه اصلی این مجموعه است و متشکل از پرسنل آموزش دیده آمادگی کامل جهت ارائه هرگونه خدمات باربری در سعادت آباد و محله های اطراف را دارا می باشد.

کارتن های 5 لایه دارای مقاومت بسیار بالایی می‌باشند. و این از برترین مزایای آن‌ها است.از کارتن بسته بندی اسباب کشی 5 لایه می‌توانید برای بسته بندی لوازم حساسی همچون:

انواع ظروف بلور و چینی،وسایل شکستنی و ... استفاده کرد.
کارتن بسته بندی اسباب کشی می‌تواند به‌خوبی از اثاثیه شما محافظت کند.و از خسارت‌های ناشی از ضربه و ... جلوگیری می‌نماید.این جعبه‌های مقاوم مناسب تمامی ارادی است که به وسایل خود اهمیت زیادی می‌دهند. و نسبت به این وسایل حساسیت دارند.

کارگر خال اسباب کشی و باربری

بسیاری از افراد برای حمل و جابه جایی کالا ، لوازم منزل و یا اسباب کشی نیازمند کارگر خالی باربری و تخلیه بار می باشند . ما در باربری دهکده این امکان را برای شما فراهم خواهیم کرد تا علاوه بر استفاده از خدمات باربری و حمل بار، از خدمات کارگر باربری نیز برخوردار شوید.
کرگر خالی باربری برای بارگیری و تخلیه اثاثیه شما عزیزان هم در برنامه شرکت میباشد.
هدف ما در اتوبار تهران کاهش دغدغه های اسباب کشی و جابجایی کاملا بی نقص میباشد.
اثاث کشی و حمل بار به شهرستان را با ما تجربه کنید .

far shah بازدید : 33 چهارشنبه 04 فروردین 1400 نظرات (0)

ماشین آلات پرکن، در صنایع بسته بندی انواع مختلفی دارند از دستگاه پرکن مایعات گرفته تا پرکن مواد پودری و گرانولی، همگی جزو خانواده پرکن هستند و هرکدام در صنایع مختلف به کار می روند دستگاه اسپری پرکن به دو صورت خودکار و نیمه خودکار ساخته و طراحی می گردد. تفاوت این دو در استفاده از نیروی انسانی و عملکرد آن است.

گاز مصرفی که با آن اسپری ها پر می شوند ، گاز مایع LPG است که بی بو شده است.برای صنایع غذایی نمی توان از این اسپری پرکن استفاده کرد و دستگاه اسپری پرکن را میتوان جایگزین کرد.

کاربردهای دستگاه های پرکن اسپری

  •    اسپری فندک و اسپری برف شادی
  •   اسپری های چسبی و فوم های شیمیایی پرکننده
  • اسپری رنگ و خوشبو کننده ها، اسپری های اکلیلی
  •  اسپری مواد شیمیایی همانند اسپری های حشره کش و داروهای دامی
  •   اسپری انژکتور شوی و لاستیک شوی واسپری های براق کننده داشبورد و لاستیک
  •    اسپری های مواد غذایی همانند اسپری رنگ غذا، اسپری زعفران و انواع روغن های خوراکی

 دستگاه شیرینگ پک کیان صنعت

دستگاه هایی که برای بسته بندی پیچیدگی زیادی داشته باشند، نیاز به اپراتور متخصص دارند. اپراتور متخصص به معنای افزایش هزینه‌های تولید است. دستگاه های شرینک کیان صنعت، نیاز به اپراتور متخصص ندارد. به همین جهت با خرید این دستگاه ها در دراز مدت، هزینه‌های تولید را کاهش خواهید داد.
هنگام خرید دستگاه های مربوط به بسته بندی، سرعت دستگاه، نقشی کلیدی در انتخاب آن دارد. دستگاه های شیرینگ پک تولید کیان صنعت دارای طیف گسترده‌ای از توانایی بسته بندی هستند. این توانایی از دوخت و شرینک 200 عدد در ساعت شروع می‌شود و تا 700 عدد در ساعت افزایش پیدا می‌کند. متناسب با حجم تولید واحد کسب‌ وکار خود می‌توانید یکی از این دستگاه ها را انتخاب کنید.

دستگاه نوار نقاله چیست؟

به صفحات متحرکی که برای انتقال محصولات، بسته ها و وسایل مختلف در کارخانجات و کارگاه ها مورد استفاده قرار می گیرد نوار نقاله گفته می شود. به نوار نقاله، تسمه نقاله یا نوار کانوایر نیز می گویند. از این دستگاه برای جابجایی مکرر ابزار آلات مختلف در بازه زمانی مشخص به طور کاملاً حساب شده استفاده می شود.نوار نقاله و یا تسمه نقاله یا نوار نقاله بارگیری یکی از پرکابردترین دستگاه ها و ملزومات و تجهیزات بسته بندی هستند. 

دستگاه لیبل زن چیست؟

کلمه ی لیبل به معنای اتیکت و یا برچسب است و از آن برای معرفی و همینطور قیمت و مشخصات کالا بر روی خود کالا استفاده می شود. دستگاه لیبل زن دستگاهی است که این عمل را انجام می دهد.دستگاه لیبل زن در واقع یک نوع پرینتر است که از آن روی لیبل برای چاپ کردن حروف ، بارکد و اعداد ، با استفاده از هد حرارتی موجود در آن استفاده می شود. هد حرارتی موجود در دستگاه لیبل چسبان عمل چاپ را به وسیله ی لیبل حرارتی انجام می دهد. دستگاه لیبل شامل قطعات بسیار مهمی و اصلی می باشد. این قطعات عبارت اند از : مین برد، هد حرارتی یا ترمال هد ، غلطک فید، موتور فید ، نگهدارنده ی ریبون و نگهدارنده ی لیبل .
far shah بازدید : 43 شنبه 23 اسفند 1399 نظرات (0)

حشرات موزی یکی از مهم ترین عوامل برای انتقال بیماری ها به شمار می روند. برای مقابله با این موجودات باید آن ها را از بین ببرید تا شما را دچار بیماری نکند. بیماری افراد مشکلات زیادی را به همراه دارد نیاز به مراقبت پیدا می کنید و سایر افراد خانواده هم به دردسر می افتند. بنابراین برای جلوگیری از بیماری اعضای خانواده توصیه می شود از سمپاشی استفاده نمایید و تمام موجودات موزی منزل خود را از بین ببرید.

 سمپاشی موش

بدون شک صحبت کردن با شرکت سمپاشی و گرفتن اطلاعات دقیق راجع به نوع سمپاشی و کارکرد آن کمک زیادی به شما می کند.بیشترین درخواست ها برای سمپاشی در این دوران سمپاشی سوسک و موش است. این دو جانور موزی و بسیار کثیف و بیماری زا به راحتی در منازل و کارخانه ها راه پیدا می کنند و باعث شیوع بیماری و گستری آلودگی می شوند. شرکت سمپاشی با دارا بودن سال ها سابقه در زمینه سمپاشی و مبارزه با این قبیل موجودات می تواند به راحتی در زمینه سمپاشی و حذف این موجودات از محل زندگی و محل کار شما را یاری کنند.

 

‌‌سمپاشی سوسک 

از شایع ترین مشکلاتی که در جامعه شهری با آن مواجه هستیم آلودگی منازل و محل سکونت انسان به انواع سوسک ها ریز و درشت می باشد. سمپاشی سوسک ساختمان باید هر ساله بصورت منظم انجام گیرد و بهتر است تمامی ساکنین ساختمان جهت نتیجه بخش بودن سمپاشی به صورت همزمان و هماهنگ اقدام کنند. بهترین زمان و فصل سمپاشی سوسک در ساختمان ها و منازل در ماه فروردین و اردیبهشت است چرا که در این زمان با گرم شدن هوا، سوسک ها شروع به زاد و ولد و تخم ریزی می کنند و بهتر است قبل از ازدیاد آن ها سمپاشی مرحله اول را انجام شود. سم پاشی مرحله دوم در صورت نیاز بهتر است در ماه تیر و مرداد تجدید شود تا پرسه مبارزه کامل انجام شود.

مقابله با مورچه ها و سمپاشی مورچه

سمپاشی مورچه از مهم ترین فعالیت های یک شرکت سمپاشی می باشد.مورچه ها بصورت دسته جمعی زندگی می کنند و اگر در مکانی این موجودات را مشاهده کردید باید بدانید که با یک کلونی بزرگ از آن ها مواجهه شده اید.

 

سمپاشی مورچه و از بین بردن کلونی آن ها معمولا کار آسانی نیست . از بین بردن این موجودات که دارای انواع متعدد مورچه های خانگی ، بالدار  و ... هستند از روش های خانگی میسر نمی شود .از انجایی که مورچه ها هم در داخل محیط ساختمان و هم خارج از محیط به راحتی می توانند زندگی کنند باید دفع کننده ای را انتخاب کنید که برای محیط ضرر نداشته باشد و در امر از بین بردن آن ها نیر تاثیر گذار باشد. بهترین راه نابودی مورچه ها به صورت کاملا تضمینی استفاده از روش های اصولی سمپاشی می باشد.برای این کار باید از یک شرکت معتبر و دارای مجوز کمک بگیرید.

نکات مهم قبل از سمپاشی

از آنجایی که سم از موادی خطرناک تشکیل شده است و ممکن است سلامت افراد مورد تهدید قرار گیرد بنابراین قبل از سمپاشی بهتر است به نکات زیر توجه نمایید:

 

تا حد امکان تمام مواد غذایی و خوراکی را از محل مورد نظر خارج نمایید و یا در ظرف های درب دار که از نفوذ سم جلوگیری می کند قرار دهید.

تمام ظروف آشپزی را جمع آوری کنید.

بهتر است تمام ساکنین ساختمان هنگام سمپاشی از ساختمان خارج شوند.

به هیچ وجه خودتان اقدام به سمپاشی نفرمایید و حتما از شرکت های معتبر سمپاشی  کمک بگیرید.

far shah بازدید : 34 دوشنبه 20 مرداد 1399 نظرات (0)

دستگیره درب

سعی ما در این است که تنوع دستگیره درب ( دستگیره در) را روز به روز افزایش داده و پک های کامل را به صورت تکلی و عمده در رنگ های مختلف (زیتونی ، طلایی ، دودی ) در اختیار شما دوستان قرار دهیم . موارد استفاده دستگیره ها برای سرویس های بهداشتی ، اتاق کودک ، دستگیره درب اتاق ، درب های چوبی ، درب های آپارتمان می باشد.

هر کدام از دستگیره های درب محصولات جانبی دارد که شما با انتخاب و خرید هر دستگیره میتوانید سیلندر درب و مغزی و رویه داخلی را همراه با دستگیره سفارش دهید. برای خرید انواع درب ضد سرقت می توانید به فروشگاه دربیران مراجعه بفرمایید.

دستگیره درب فوروارد

بدون آنکه متوجه باشیم دستگیره درب وسیله ای است که هر روز چندین مرتبه از آن استفاده میکنیم کلیه ی دستگیرهای ساختمان از یراق آلات اساسی منزل و محل کارمان محسوب میشوند  جنس دستگیرها معمولا از زاماک، آهن یا آلومنیوم می باشد و روکش آن به روش الکترولیز آبکاری می شود و در رنگ های طلایی، کروم، زیتونی ، کافه ای  و سایر رنگ های دیگر موجود می باشد که در طول زمان و استفاده همان شفافیت و رنگ اولیه خود را حفظ می کند  معمولا وزن دستگیره یکی از فاکتور های مهم در انتخاب است که هرچه سنگینتر باشد احتمال استفاده از آلیاژ مناسب در آن زیاد است و از بابت مقاومت و کارایی عمر طولانی تری خواهد داشت.

در انتخاب دستگیرها به طرح و رنگ آن نیز باید دقت کرد که هم با رنگ درب و هم دکوراسیون داخلی و حتی سایر لوازم دکوراسیون نیز هماهنگ باشد. پس انتخاب دستگیره مناسب برای در هم از بابت کیفیت و هم از بابت زیبایی از اهمیت زیادی برخوردار می باشد که بازار یراق سبحانی آماده ارایه بهترین محصولات در این زمینه  به هموطنان عزیز می باشد.

قفل فوروارد

قفل آپارتمانی

قفل درب‌های ورودی قسمت مهمی از هر فضای مسکونی هستند، زیرا امنیت محیط داخلی را فراهم می‌کنند. بیشتر مردم از این امر آگاه هستند، اما بسیاری از آنها انواع قفل درب آپارتمان را نمی‌شناسند. انتخاب نوع قفل مناسب تنها در صورتی امکان‌پذیر است که به درستی انواع قفل‌های آپارتمانی و خصوصیات هر کدام را بشناسید. به معنای دیگر، برخی از قفل‌ها از نظر فنآوری و کاربرد در وضعیت بهتری از دیگر مدل‌ها قرار دارند. داشتن شناخت جامع از انواع قفل درب آپارتمان به صاحبان‌خانه کمک می‌کند تا بهترین قفل را برای منزل خود خریداری کنند.

اسپلیت

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 11
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 2
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 4
  • باردید دیروز : 5
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 17
  • بازدید ماه : 75
  • بازدید سال : 208
  • بازدید کلی : 1,337