loading...
فروش بهترین نوع قفل و دستگیره درب
far shah بازدید : 27 پنجشنبه 19 اسفند 1400 نظرات (0)

پرستار سالمند در منزل شهر کرج

مراقبت و نگهداری از عزیزانتان را به ما بسپارید. موسسه پزشکی و پرستاری رازی کرج امکان نگهداری از سالمند در منزل را بصورت شبانه روزی و یا نیمه وقت با بهترین و مناسب ترین قیمت فراهم آورده است. اگر به دنبال استخدام پرستار سالمند در کرج هستید کافی است با ما تماس بگیرید. ما دارای کادری مجرب، آموزش دیده و دلسوز برای انجام کلیه امور پرستاری سالمندان در کرج هستیم. پرستاری از سالمند در منزل برای افرادی که دارای مشغله کاری زیادی هستند کاری بسیار مشکل و استرس زا می باشد. ما به شما کمک خواهیم کرد تا از عزیزانتان به نحو احسنت مراقب نمایید و هم آسایش شما و هم آن ها فراهم شود. اگر به دنبال خدمات پرستاری در منزل هستید بهتر است یک مجموعه معتبر و با تجربه در این زمینه را انتخاب نمایید. نگهداری از سالمند شبانه روزی در منزل و پرستار نیمه وقت سالمند از مهم ترین خدمات ما به شمار می رود.

خدمات پرستار سالمند در کرج

افراد در دوران سالخوردگی دچار مشکلات و ضعف جسمی فراوانی می شوند بنابراین باید توجه بیشتری به آن ها شود و از لحاظ پزشکی باید نگهداری و مراقبت های درستی صورت گیرد. ممکن است خانواده فرد سالمند به دلیل مشغله های بسیار نتوانند از عزیزانشان مراقبت نمایند. نگهداری سالمند در منزل کرج را می توانید به موسسه پرستاری رازی بسپارید. قیمت پرستار سالمند در کرج را از ما استعلام بگیرید. 

با توجه به اینکه حساسیت های بسیاری در امور زندگی سالمندان وجود دارد، یکی از اشخاصی که می تواند به او کمک های بسیاری نماید، پرستار سالمند می باشد. این فرد بدلیل اینکه تجربه و شناخت کافی در زمینه نگهداری از سالخوردگان را دارد، می تواند به بهترین و صحیح ترین روش از سالمند مراقبت کند. مرکز رازی خدمات پرستاری از سالمند در منزل را با بهترین و مجرب ترین پرستاران ارائه می دهد تا شما با خیالی آسوده از خدمات ما بهره مند شوید و بدین وسیله رضایت شما را جلب می نماییم.

پرستار سالمند در منزل

 قیمت پرستار سالمند در کرج

قیمت پرستار سالمند در منزل و شهر کرج شاید سوال خیلی از افراد باشد. باید بدانید موسسه پرستاری رازی کرج دارای مناسب ترین قیمت ها در زمینه ارائه خدمات پرستاری می باشد. برای آگاهی از هزینه ها کافی است با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید و شرایط سالمند خود را برای مشاوران ما توضیح دهید و از هزینه ها مطلع شوید.

پرستار شبانه روزی در منزل

نگهداری از سالمند شبانه روزی در منزل: شرایط بدنی برخی از سالمندان و یا مشغله افراد خانواده موجب می شود که نیاز به پرستاری و مراقبت به صورت شبانه روزی و تمام وقت داشته باشند. به منظور فراهم آوردن آرامش این عزیزان پرستاری رازی خدمات پرستاری و نگهداری از سالمندان و مراقب سالمند در منزل شبانه روزی را با قیمت مناسب ارائه می دهد.

پرستار سالمند باید چه خصوصیاتی داشته باشد؟

در اینجا اشاره ای داریم به خصوصیات پرستار سالمند. این افراد باید دارای حس همدردی و دلسوزی نسبت به بیمار داشته باشند، منظم باشند و توانایی کنترل عواطف و احساسات خود را داشته باشند. حضور حرفه ای و قابل اعتماد در کنار سالمند داشته و دوره ای پرستاری و نگهداری از سالمند را گذرانده باشند.

همدم سالمند

در دوران سالمندی، بیشتر از هر چیزی، تنها نبودن برای سالمند مهم و ضروری است. تنهایی در سالمند احساس بدی به وجود میاورد و باعث میشود که سالمند به افسردی دچار شود. همدم سالمند در منزل به کسی گفته میشود که به طور تمام وقت درکنارسالمند و در منزل وی باشد و تمام کارهای روزمره را برای سالمند انجام دهد تا سالمند بتواند از شرایط نسبی خوبی برخوردار باشد.

طبقه بندی پرستاران از لحاظ تخصص و تحصیلات
مراقب و نگهدار
 بهیار
 پرستار
بسته به شرایط سالمند و میزان بودجه می توانید از خدمات یکی از این افراد متخصص بهره مند شوید. نگهداری از سالمند شبانه روزی در منزل و همچنین خدمات پرستار نیمه وقت سالمند را از موسسه رازی درخواست نمایید.

وظایف پرستار سالمند در خانه
مراقبت و نگهداری از سالمند
استحمام سالمند و رسیدگی به نظافت شخصی
انجام امور خانه و خدمتکاری در منزل
انجام امور رفاهی و پر کردن اوقات فراغت سالمند
رسیدگی به وضعیت درمانی سالمند در منزل
انجام امور اداری و مالی سالمند
رسیدگی به علائق سالمند در اوقات فراغت ( مرور خاطرات- خواندن کتاب – حل کردن جدول و …… )
همراهی سالمند در بیرون از منزل
یکی از مزایای استخدام پرستار از طریق موسسات پرستاری دارای مجوز مشخص بودن قیمت و تعرفه دستمزد پرستار سالمند در منزل می‌باشد.

دستمزد پرستار با توجه به میزان تحصیلات، تجربه و تخصص و نیز نحوه عقد قرارداد بصورت روزانه، شبانه‌روزی و نیز قراردادهای مدت دار و همچنین شرح وظایف وی ( با توجه به وضعیت سلامت سالمند ) متغییر می‌باشد.

شما می‌توانید با تماس با مرکز خدمات پرستاری در منزل مرکز رازی از مشاوران ما در این زمینه کمک بگیرید. این مرکز با توجه به شرایط و درخواست شما و بودجه موردنظر شما مراقب،نگهدار و پرستار سالمند مجرب را به منزل شما اعزام خواهد کرد.

در صورتی که پرستار با امور فیزیوتراپی آشنایی داشته باشد و برای درمان از فیزیوتراپی در منزل استفاده نماید، از حقوق بیشتری برخوردار خواهد شد.

در صورتی که مراقب سالمند امور تزریقات در منزل را نیز علاوه بر وظایف نگهداری و مراقبت انجام دهد ، نیز از حقوق بالاتری برخوردار است.

خصوصیات یک پرستار خوب 
 صبور بودن
 خوش اخلاق و مهربان
روحیه ای شاد و سرزنده
 خنده رو
وقت شناس
 دلسوز
 تعهد به اصول اخلاقی و وجدان کاری 
برخی از بیماری های دوران سالمندی
یکی از مشکلات و نگرانی های دوران سالمندی تنهایی و ترس از تنها ماندن است که به مرور تبدیل به افسردگی می گردد. در این شرایط فرد نیاز به یک همدم دارد. همدم سالمند می تواند از افسردگی او جلوگیری کرده و او را به دوران خوش گذشته بازگرداند. اما با این حال ممکن است بیماری هایی به سراغ فرد بیاید. از قبیل:

بیماری زخم معده در سالمندان

بیماری های ریوی در سالمندان

آلزایمر

پارکینسون

بیماری های دریچه قلبی در سالمندان

از دیگر خدمات ما در زمینه پرستار سالمند در کرج می توان به نگهداری از سالمند آلزایمری اشاره نمود.

منبع: https://mehravaran-razi.ir/page/پرستار-سالمند

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 11
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 10
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 12
  • باردید دیروز : 5
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 25
  • بازدید ماه : 83
  • بازدید سال : 216
  • بازدید کلی : 1,345