loading...
فروش بهترین نوع قفل و دستگیره درب
far shah بازدید : 25 یکشنبه 24 مرداد 1400 نظرات (0)


باربری و حمل بار ترکیه

باربری ترکیه یکی از مهم ترین خدمات باربری بین المللی تهران کالا بر می باشد. در این باربری خدمات حمل بار به ترکیه از تمام استان های ایران به ترکیه انجام می شود. همچنین امکان ارسال بار از ترکیه به ایران نیز امکان پذیر است. در این سال ها مهاجرت به ترکیه بسیار رواج یافته، همچنین همسایگی ما با این کشور موجب شده مراودات تجاری زیادی با ترکیه داشته باشیم. از این رو افراد زیادی تمایل دارند لوازم و بارهای شخصی و تجاری خود را به ترکیه ارسال کنند. اما مساله مهم هنگام ارسال بار به ترکیه، کمک گرفتن از یک باربری خوش نام و با تجربه در زمینه باربری ترکیه می باشد.

باربری ترکیه

باربری تهران کالا بر با بیش از 20 سال سابقه در زمینه جابجایی و حمل بار در ایران و همچنین حمل بار بین المللی توانسته به عنوان یکی از بهترین شرکت های باربری بین المللی شناخته شود و رضایت مشتریان خود را جلب نماید. یکی از مهم ترین شعبات این باربری بین المللی، باربری ترکیه می باشد. شما میتوانید از مناطق مختلف ترکیه، بار و لوازم خود را به کمک باربری ترکیه ما به ایران ارسال کنید و یا بلعکس.

روش های حمل بار به ترکیه

یکی از مهم ترین خدمات باربری بین المللی تهران کالا بر، حمل و ارسال بار به ترکیه می باشد. ما در این باربری تمام خدمات ارسال بار را بدون هیچ کم و کاستی انجام خواهیم داد. تهران کالا بر با داشتن سال ها سابقه در زمینه حمل بار به ترکیه و بلعکس، حمل بار از ترکیه به ایران (تهران)، می تواند در زمینه باربری ترکیه و ارسال بار به ترکیه یاری رسان شما عزیزان باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر کافی است با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید.


حمل زمینی بار به ترکیه

حمل و ارسال زمینی بار به ترکیه ارزان ترین روش حمل بار می باشد. در این روش بارها و لوازم شما با ماشین های مجهز حمل بار به ترکیه ارسال می شوند. تمام رانندگان دارای کاپوتاژ می باشند و شما می توانید بدون هیچ نگرانی بارهای خود را از طریق مرزهای زمینی به ترکیه ارسال نمایید.


ارسال هوایی بار به ترکیه

از دیگر روش های ارسال بار به ترکیه می توان به حمل هوایی بار اشاره داشت. این روش حمل گران ترین و در عین حال سریع ترین روش حمل بار می باشد. در حمل هوایی بار قوانین سخت گیرانه تری نسبت به حمل زمینی وجود دارد و باید با قوانین حمل هوایی آشنایی داشته باشید.

آیا با قوانین و نکات حمل بار به ترکیه آشنایی دارید؟
یکی از سخت ترین نوع حمل بار، ارسال بار به خارج از کشور است. هر کشور قوانین خاص خود را دارد و اگر با این قوانین آشنا نباشید هنگام ارسال بار با مشکل مواجه خواهید شد. کشور ترکیه نیز مانند سایر کشورها برای ارسال بار دارای قوانینی می باشد که عدم آگاهی از این قوانین ممکن است مشکلاتی گریبان گیر شما شود و از نظر وقت و هزینه متضرر شوید. پس به شما توصیه می کنیم برای ارسال بار به ترکیه حتما از باربری های معتبر که با حمل بار به ترکیه آشنایی دارند مشاوره بگیرید و ارسال بار خود را به آن ها بسپارید.

 از دیگر شعبات حمل بار به ترکیه می توان به این موارد اشاره داشت:

حمل بار به سامسون، ارسال بار به آدانا

مراحل حمل بار به ترکیه 

بسته بندی اصولی و حرفه ای در صورت درخواست.
در صورت تمایل و اعلام نیاز شما عزیزان بارها و لوازم شما از درب منزل بارگیری و به گمرک ارسال می شود.
بعد از انجام کارهای مربوط به گمرک و صدور بارنامه بین المللی، تمام بارها در گمرک مبدا پلمپ خواهد شد. 
بعد از رسیدن بار به گمرک مقصد ترخیص کار شرکت بارهای شمار را ترخیص خواهد کرد و به آدرس مقصد شما ارسال خواهد شد. (یعنی در صورت صلاح دید شما احتیاجی به حضور در گمرک و درگیر شدن با کارهای اداری در این مرحله نخواهید داشت.)
همچنین لیست اغلام کالاها و بارهای شما باید هم به زبان ترکی و هم فارسی ترجمه شود که این کار نیز توسط نیروهای زبده باربری ترکیه انجام خواهد شد.
باربری تهران کالا بر به دلیل اینکه تمامی کارهای گمرکی،بسته بندی، صادراتی و حمل و نقل را از ابتدا تا انتها بدون واسطه برای مشتریان انجام می دهد، جزء بهترین باربری ترکیه به شمار می رود.

یکی دیگر از خدمات ما در باربری بین المللی تهران کالا بر، ارسال بار به روسیه می باشد.

شعبات مهم باربری ترکیه

در باربری بین المللی تهران کالا بر حمل بار از تمام نقاط ایران به تمام شهرهای ترکیه صورت می پذیرد. شما می توانید بارها و لوازم خود را به کمک باربری ما به تمام شهرهای ترکیه ارسال نمایید. در ادامه شما را با تعدادی از مهم ترین شعبات ما در باربری ترکیه آشنا خواهیم ساخت.

باربری استانبول

استانبول یکی از مهم ترین شهرهای ترکیه می باشد که اکثر افراد درخواست حمل بار به این شهر را دارند. ما نیز در باربری ترکیه تهران کالا بر، سعی داریم بهترین خدمات را در این زمینه به این عزیزان ارائه دهیم. یکی از مهم ترین خدمات ما بسته بندی لوازم می باشد. شما باید اثاثیه خود را طوری بسته بندی نمایید که در این مسافت طولانی به بارهای شما آسیبی وارد نشود. اگر با این کار آشنایی ندارید و یا وقت کافی انجام این کار را ندارید می توانید امر بسته بندی را به همکاران با تجربه ما بسپارید.

باربری آلانیا

مسافران و افرادی که قصد ارسال بار به شهر آلانیا را دارند، بیشتر نگران این هستند که در طی مسیر ارسال بار به وسایل و بارهای آن ها آسیب وارد شود. اما با اطمینان به شما قول می دهیم که ما در باربری تهران کالا بر، شعبه ترکیه از هیچ تلاشی برای سالم رساندن وسایل شما دریغ نخواهیم کرد. بسته بندی حرفه ای، هزینه مناسب حمل بار و انتخاب روش های مناسب با مشاوره های لازم از مهم ترین اقدامات ما در این زمینه خواهد بود. 

منبع:

https://tehrankalabar.com/page/باربری-ترکیه

برچسب ها باربری ترکیه ,
ارسال نظر برای این مطلب

نظرات برای این پست غیر فعال میباشد .
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 11
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 14
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 16
  • باردید دیروز : 5
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 29
  • بازدید ماه : 87
  • بازدید سال : 220
  • بازدید کلی : 1,349